Coloring Book
Slip fantasien løs i Coloring Book! Udforsk et stort udvalg af smukke tegninger og tavler, opdelt efter kreative tematiske samlinger: ● Grundlæggende kapitel ● Jungle ● Rummet ● Familie og hjem ● Køretøjer ● Kostumefest ● Sød prinsesse ● Kosmisk sjov ● Fjollede dyr ● Havdyr ● Livet på gården ● Skatteeventyr ● Eventyr ● Klassiske fortællinger Ingen grænser for din kreativitet: - En palette med 310 farver til fantastiske nuancer - 9 værktøjer med avancerede effekter og bekvemmelighed – som en pensel, der altid holder sig inden for linjerne - Tavlekapitlet giver dig et tomt lærred til at udfolde din kreativitet Fælles farvelægning: - Op til 4 spillere kan farvelægge det samme billede samtidigt! Med sine mange muligheder er Coloring Book perfekt for både yngre og ældre børn – og en dejlig måde for voksne at slappe af på.