Diamond Painting ASMR
Slap af, mens du følger tallene og maler i dit eget tempo! Dyk ned i unikke lærreder fyldt med enhjørninger, hjerter, kager og andre fantastiske billeder. Nyd den tilfredsstillende "klik"-lyd, når hver diamant falder på plads og bringer de livlige farver frem! Bring en dinosaur tilbage fra fortiden eller tegn et diamant-slot i 3D – uanset hvad du forestiller dig, kan du male det... med diamanter! Funktioner: – Farvelæg næsten 400 billeder efter tal! – Skab smukke 3D-malerier – Vælg mellem forskellige lærredsstørrelser – Lav fantastisk diamantkunst – Lyt til afslappende ASMR Se dit mesterværk glitre for hver diamant, du placerer!