Hoof and Seek
Hoof & Seek er et afslappet skjult-objekt-spil, der foregår på en charmerende gård. Hver bane foregår på én enkelt skærm fyldt med lader, træer, hegn og andre gårdmiljøer. Et sted i hvert billede er gårdens dyr gemt med omhu. Dit mål er at observere omgivelserne, lede i hvert hjørne og finde dem alle. Med 40 håndlavede baner stiger udfordringen gradvist, efterhånden som scenerne bliver mere detaljerede, og dyrene gemmes mere snedigt. Der er ingen timere eller straffe, så du kan spille i dit eget tempo og nyde en rolig, fokuseret oplevelse. Enkle kontroller, tydelige billeder og korte baner gør Hoof & Seek let at gå til og sjovt for spillere i alle aldre. Kig godt efter, vær opmærksom, og find alle de skjulte gårddyr.