Ho Ho & Move
Planlæg Santas rute og løs 40 festlige logikpuslespil i dette hyggelige juleeventyr. Før hvert niveau starter, placerer du retningsfelter for at bestemme, hvordan Santa skal bevæge sig. Når ruten er sat, følger Santa din plan, samler alle gaverne og afleverer dem til barnet, der venter. Med begrænsede felter betyder hver beslutning noget og gør hvert niveau til en lille hjernegåde. Puslespillene starter enkle, men bliver mere udfordrende, efterhånden som du skrider frem, og får dig til at tænke fremad, finde effektive ruter og udnytte de tilgængelige træk bedst muligt. Ingen tidsbegrænsning, intet pres — kun velovervejet planlægning og tilfredsstillende løsninger. Perfekt for spillere i alle aldre. Dette charmerende puzzle-spil tilbyder 40 håndlavede niveauer fyldt med julestemning og afslappet gameplay. Hjælp Santa med at finde den rigtige vej, samle alle gaverne og bringe glæde til hvert barn!