AAA Dynamic Scenes
AAA Dynamic Scenes er en rigt animeret samling af landskaber, der forvandler din skærm til et bemærkelsesværdigt vindue mod forskellige scenerier og tidens gang. Fordyb dig i stemningsfulde månebelyste dale, opdag energiske skeletdanse, beundr futuristiske metropoler badet i neonlys, eller begiv dig ud i ærefrygtindgydende kosmiske udsigter—hver scene tilbyder en fest for fantasien. Desuden kan denne samling fungere som pauseskærm, der viser dato og tid mod betagende baggrunde. Med et enkelt tryk på en knap kan du forvandle hver scene til et puslespil, der giver dig underholdning, når du har brug for det.