Hidden Cats in Christmas
Hidden Cats fejrer julen i den magiske Christmas World Park! Begynd med en snedækket gråt lærred, og se, hvordan det eksploderer i festlige farver, efterhånden som du får øje på de flere end 900 skjulte katte og figurer, som er inspireret af traditioner fra hele verden. Opdag billederne af ægte katte fra Hidden Cat-fællesskabet, og sæt dem sammen med illustrerede misser for at låse op for 7 bonusniveauer med en ny progressiv farvelægningseffekt! Spilfunktioner: - Over 900 skjulte genstande, 8 unikke niveauer med oplåselige genstande - Samlerkort, bedrifter, hemmeligheder at opdage - Håndtegnet grafik og originalt soundtrack med dynamiske effekter - NYT! Alle baner bliver farvelagt, når du gør fremskridt!