Find My Frogs
Find My Frogs er et hyggeligt spil, hvor du skal finde skjulte frøer og tudser i en fredfyldt dyrelandsby. Udforsk charmerende omgivelser, opdag hemmeligheder, og hjælp Onkel Froger med at samle alle til et familiefoto! - Udforsk den håndtegnede verden Moss Glade. - Over 350 frøer og tudser - Opdag over 60 skjulte hemmeligheder - Vælg mellem dag eller nat, eller lad tiden gå Med beroligende animationer, lyde og musik og legesyge interaktioner, hvor du for eksempel skal hjælpe en lille frø med at plukke jordbær, giver Find My Frogs dig rolige øjeblikke fulde af sødme – skabt med kærlig hånd af en kunstnerduo!