Stylist Girl: Complete Edition
Skab massevis af utrolige modedesigns til dine kunder og find de perfekte outfits til deres store begivenheder! Velkommen til Hollywood – det fantastiske land fyldt med VIP’er! Her hersker mode, og alle de glamourøse stjerner og fantastiske modeller skal se deres bedste ud for at bevare deres status. Det er her, du kommer ind – du er stjernernes stylist! Alle taler om de fantastiske looks, du skabte til det seneste røde løber-event! Dit fantastiske ry som modedesigner bringer dig allerede berømmelse og rigdom! Masser af piger strømmer til din stylist-salon for at få flotte makeovers. Vælg den perfekte kjole eller outfit, tilføj smukke accessories og fantastiske sko for at fuldende looket! Glem ikke at vælge en ny frisure og sikre, at deres negle er helt perfekte! Funktioner: – Åbn din helt egen stylist-salon og bliv berømt! – Style og klæd dine kunder i glamourøse outfits! – Hjælp dine kunder med at få de smukkeste makeovers verden har set! – Sørg for, at deres negle er perfekte, og tilføj ringe og armbånd! – Giv dine stjernemodeller fantastiske nye frisurer! – 480 nye tøjdele i streetwear og sommerstil for at gøre dine kunder endnu mere trendy! – 14 fantastiske nye hårfarver og 7 frisurer – 94 nye accessories som briller og smykker – 61 nye makeup-genstande – 49 nye neglesalon-genstande Uanset om du allerede elsker makeover-spil eller er ny i genren, vil dette spil uden tvivl imponere dig!