Coloring Book: Treasure Adventure
Udvikl dine farvelægningsevner i 29 tegninger: ● Klassisk skattejagt efter piratkiste ● Undervandseventyr med en havfrue ● Udforskning af en oldgammel pyramide ● Farverig tur ved ækvator …og meget mere! Farvelæg 29 nye tegninger!