House of Golf 2
Tag med på et uforglemmeligt golf-eventyr med House of Golf 2 – ikke bare et spil, men en invitation til at skabe varige minder med familie og venner. Uanset om du er en erfaren professionel eller en nybegynder på de virtuelle greens, så dyk ned i en verden fyldt med udfordringer og spænding. Udfordre dine færdigheder i forskellige fascinerende miljøer, hvor hver drejning præsenterer en ny test af dine evner. Med utallige forhindringer at overvinde, lover hver spilsession friske thrill, der holder dig hooked i timevis. Sofa Spil for 4 spillere Saml op til fire spillere til den ultimative sofa-spil oplevelse. House of Golf 2 er skræddersyet til livlige sammenkomster og familie sjov, der leverer sømløs multiplayer action, der er perfekt til fester og spilaftener. Hvem vil herske suverænt i dit hjem? Over 100 huller Med over 100 omhyggeligt udformede huller at erobre, tilbyder spillet uendelig underholdning og overraskelser. Hvert hul præsenterer en unik gåde, der venter på at blive løst med det perfekte sving. Trick Score System Udnyt din kreativitet og færdighed med vores innovative Trick Score System. Vis din mesterskab med imponerende skud, der springer rundt om hjørner og trodser tyngdekraften for at tjene imponerende scores og imponere dine venner. Live Turneringer og Huller Klar til at teste din styrke? Dyk ned i live turneringer og konkurrer på en række dynamiske baner om spændende præmier, fra mønter til eksklusive skins og golfbolde. Der er altid en ny udfordring at erobre og belønninger at kræve. Gå ikke glip af det – tag dine virtuelle køller og forbered dig på at efterlade dit præg på House of Golf 2's verden!