Sticky Business
Lav, pak, og sælg dine egne unikke klistermærkekreationer! Oplev glæden ved at drive din egen hyggelige, lille virksomhed: Lav klistermærker, pak ordrer, og hør dine kunders historier. Det er tid til at opbygge internettets sødeste butik! Vil du gerne have en kollektion af katteklistermærker? En butik med heksetema? Eller føje et fjollet ansigt til alle dine kreationer? Kombiner masser af elementer for at skabe din egen kollektion, og sælg dem til ligesindede. Forskellige klistermærker tiltrækker forskellige kunder! Du kan tilføje glimmer- eller holoeffekter for at gøre dem endnu mere særlige! Pak ordrer, og hør mere om dine kunders historier, hver gang de køber klistermærker!