Sticky Business - Plan With Me
Med Plan With Me får du ikke bare et herligt udvalg af hyggelige klistermærker til din butik, men de får også et unikt tema! Plan With Me handler om planlægning, skrivning, bullet journalisering og alt inden for kontorartikler. Og du får chancen for at få nye venner som pennevennerne Tim og Sanjay eller rejsebloggeren Dani.