Hamster Playground - Fun & Challenge Games Pack
Træd ud af labyrinten og sørg for, at de sjove tider varer endnu længere ved at låse op for fire ekstra spiltilstande til Hamster Playground - sæt dine hamstere på prøve ved at deltage i Truck Pulling, Eating Contest, Skateboard Race og Beware The Cat konkurrencer. Nye tilstande kan nydes både offline og online og tillader op til fire spillere, så tag flere af dine venner med og vis dem, hvem der er bossen i alle spillene. I "Vehicle Pull" tager din hamster sin lille sele på og forbereder sig på at trække en miniaturevogn. I “Eating Contest” mødes strategi og frådseri, mens din hamster fortærer en række lækkerier, fra sprøde frø til lækre grøntsager og alt derimellem. I "Skateboard Racing" bliver din hamsters smidighed sat på den ultimative prøve. "Beware The Cat" tilstanden giver et nyt niveau af spænding, når din hamster sprinter, når lyset er grønt, men skal stoppe på stedet, når det bliver rødt.