Hamster Playground - Vehicle Pull Game Mode
Hold fast i hjulene - ""Køretøjstræk"" er den nyeste spiltilstand i Hamster Playground! Skru op for spændingen, når din hamster bliver en lille stærk mand, der trækker mini-køretøjer gennem udfordrende baner. Dette er ikke noget almindeligt løb; det er en test af din hamsters styrke, strategi og kraft! I ""Køretøjstræk"" tager din hamster sin lille sele på og forbereder sig på at trække en miniaturevogn. Konkurrer mod venner eller AI-modstandere i dynamiske knaptrykningsudfordringer. Bevis at din hamster ikke kun er hurtig, men også ekstremt stærk.