Hamster Playground - Cute Pets DLC
Jeg føler mig lidt som en gård her.... Cute Pets er en ny DLC-pakke til Hamster Playground - Denne gang er den stærkt relateret til gården! Dette sæt vil give dine hamstere mulighed for at efterligne forskellige søde og bedårende dyr. Væk dine hamstere i en helt ny virkelighed ved at dekorere deres hjem i en virkelig sød atmosfære. Udfør nye opgaver og gør nyt arbejde, denne gang på gården! Cute Pets DLC inkluderer: Nye bondegårds- og dyre-relaterede genstande til hamsterens hjem; Kostumer, der giver hamstere mulighed for at klæde sig ud som deres yndlingsdyr Helt nye quests med unikke belønninger; Nye jobs til dine hamstere.