Hamster Playground - Royal Hamsters DLC
Det er tid til lidt fantasi i vores liv! Royal Hamsters er den næste DLC-pakke til Hamster Playground - en fantastisk dosis indhold, der tilføjer nye elementer til gameplayet. Denne gang er der en chance for at forvandle vores hamstere til riddere, drager, prinsesser eller gøglere Hjælp dem ved at dekorere deres hjem i slotstil, klæde dem i nye kostumer, der minder om kongelige. Udfør nye opgaver og lær nye erhverv, som om de var fra middelalderlige historier. Royal Hamsters DLC inkluderer: Nye genstande, der matcher middelalderlige historier, til hamsterens hjem; Kostumer, der inkluderer en hofnar eller en drage Helt nye quests med unikke belønninger; Nye jobs til dine hamstere.