Hamster Playground - Conquerors Skin Pack
Kanaliser eventyrånden med Erobrer Hamster Sættet! Uanset om din hamster tager personligheden af en frygtløs viking eller en snu pirat, tilbyder disse sæt hjelme, sværd og øjenklapper, der bringer erobreren frem. Din hamster er nu klar til at sejle på de høje have eller plyndre fjerne lande. Dette DLC indeholder et klart sæt af nye kostumer, samt separate genstande til din hamster at klæde sig ud med andre tilgængelige elementer.