Scooby Bundle
House Flipper 2 Bu rahatlatıcı yenileme simülasyonuyla dertlerine bir sünger çek! Satın al, onar, sat ve yerel bir efsane ol. Ya da eline motorlu aletlerini alıp herhangi bir şeyi baştan inşa et! Çevrim içi 2-4 oyunculu eşli modla hem serbest hem de hikâye modunda birlikte oynayabilirsiniz. House Flipper 2 - Scooby Doo DLC Pinnacove'un yardımına ihtiyacı var! Huzurlu şehir doğaüstü olaylara tanık oluyor. Yaptığın en iyi işi yapıp bu dağınıklığı hallet Simsar! Şansına bu işte yalnız da değilsin. Scooby, Shaggy ve Gizem Avcıları ekibinin geri kalanının yardımıyla ipuçlarını takip et ve eski bir gizemi keşfet.