Train Sim World eksiksiz kabin içi etkileşim, tutarlı lokomotif detayları, gerçek rotalar ve saatler süren oynanışı ile herkes için mükemmel, etkileyici bir birinci şahıs simülatördür. Yepyeni Train Sim World 2020 ile yola çık ve yeni becerilerde ustalaşmak için ihtiyacın olan her şeyi al. Gerçek dünya rotaları içerir: Almanya'daki Spessartrampe yokuşunda tırmanma mücadelesi ver, New York Pensilvanya istasyonunda yer altını keşfet veya Manchester'ın Victoria İstasyonu'nun görkemine kapıl. Her rotada gerçekçi bölgesel sinyalizasyon sistemleri ve yepyeni mücadeleler bulacaksın. Yolculuğunu bugün başlat! Collector's Edition - İki ek rota içerir! Train Sim World: Peninsula Corridor ile California Dreamin' demiryolu tarzını deneyimle ve Train Sim World: Ruhr-Sieg Nord ile Almanya'nın en eski demir yollarından birinin muhteşem manzaralarını seyret.