Train Sim World: Canadian National Oakville Subdivision ile etkileyici Ontario Gölü bölgesinde yoğun yük istasyonlarını, ağır sanayiyi ve klasik lokomotifleri deneyimle. Her gün demiryolu hizmeti alan çok sayıda hat kenarı sanayi tesisi içeren ve günümüzdeki haliyle temsil edilen bir demiryolu ağında trenlerini çalıştır. Muhteşem detaylarla yeniden üretilen her yük istasyonu, uyarı ve kilometre işareti o kadar gerçekçi hissettiriyor ki; uzanıp onlara dokunmak isteyeceksin. Canadian National'ın yoğun Oakville Subdivision hattında yük taşımak senin işin. Farklı sektörlere hizmet ulaştırmanın zorluklarını yönet, birçok kez ağır yük alıp bırakmak için hatlar arasında sık sık geçiş yap. İster makinist kabininde ister yolcu koltuğunda ol ya da istersen seyirci olarak yoğun demiryolunun manzara ve seslerini deneyimle.