Train Sim World: Amtrak SW1000R Loco Add-On
Lütfen dikkat: Bu eklentide bulunan içeriklerden faydalanabilmek için ayrı bir satın alım olarak Northeast Corridor New York (Train Sim World'e dahildir) gereklidir. Amtrak terminal konumlarında lokomotiflere sahiptir ve bunların arasında meşhur "SW1000R" de bulunur. Esasen 1950'lerde SW9 ve SW1200 olarak üretilen SW1000R ekibinin on üyesi Amtrak tarafından alınmış ve NRE tarafından tekrar yapılmıştır. SW1000R 1000 beygir gücünde dizel motora sahip bir manevra lokomotifidir ve bu sayede artık New York'un Sunnyside Yard'ında dizel motorlardan faydalanabilirsin! 1960'larda yapılan EMU Hızlı Trenleri yirmi yıl boyunca Northeast Corridor'da görev yapmış ve ardından Amtrak'ın 29 eski hızlı treni kontrol lokomotifine çevirmesi ile yeniden can bulmuştur. Kontrol lokomotifleri genellikle New York - Philadelphia - Harrisburg "Keystone" hizmetlerinde kullanılır, bu da onları TSW Northeast Corridor New York'a harika bir ek haline getirir!