Lütfen dikkat: Bulunan içeriklerden faydalanmak için Tees Valley Line'ın ayrıca satın alınması gereklidir. Dizelin yaygınlaşmaya başladığı dönemleri anımsatan ve British Rail'in düşük-orta motor güçlü filosunun belkemiği olan klasik bir lokomotif. "Ped", "Gurgler" ve "Gargoyle" rumuzlarıyla tanınan BR Class 31, onlarca yıl boyunca hizmet verdi; artık sen de bu klasik lokomotifle Tees Valley raylarında yük taşımaya başlayabilirsin.