Lütfen dikkat: Bulunan içeriklerden faydalanmak için Main-Spessart Bahn'ın ayrıca satın alınması gereklidir. 1950'lerde Deutsche Reichsbahn, buharlı lokomotifleri ulaşım ağındaki tüm işlerin üstesinden gelebilecek modern bir standartlaştırılmış dizel filosuyla değiştirmek istiyordu. Pek çok tasarım ortaya çıkmaya başladı ve 1966'da 1.000 beygir gücü pazarının ihtiyaçlarını karşılamak üzere "V100" yapıldı. V100, kabinin iki yöne doğru sorunsuz bir şekilde kullanılmasını sağlayacak şekilde ortada yer aldığı çift uçlu bir lokomotiftir. Bunlardan 860 adet yapılarak Doğu Almanya'da yük trafiği için kullanıldı. Motorun yeniden tasarlanmasından sonra bazı V100'ler DR-Baureihe 114 olarak sınıflandırıldı ve Almanya'nın Yeniden Birleşmesiyle birlikte bir kez daha adı değiştirilerek DB BR 204 oldu. Artık Train Sim World'de gerçeğe uygun bir şekilde canlandırılan klasik DB BR 204 lokomotifini bizzat deneyimleyebilirsin!