Train Sim World: Hauptstrecke Rhein-Ruhr ile hareketli bölgesel tren ve banliyö treni faaliyetlerini modern ve bilindik hatlarda deneyimle. Farklı tren ve hizmetlerin bulunduğu Essen ve Bochum arasındaki iki güzergahı da barındıran ve günümüzdeki haliyle temsil edilen bir demiryolu ağında trenlerini kullan. Mükemmel ayrıntılı bir şekilde yeniden yaratılan her istasyon, sinyal ve kilometre direği o kadar gerçekçi ki neredeyse onlara uzanarak dokunabilirsin. Yolcuları Deutsche Bahn'ın işlek Hauptstrecke Rhein-Ruhr Hattı boyunca taşımak senin işin. Yolcuları zamanında ama güvenli ve rahat bir şekilde alıp bırakarak zaman çizelgesine uymanın zorluklarıyla baş et. İster makinist kabininde, ister yolcu koltuğunda ol ya da istersen seyirci olarak modern bir banliyö hattının manzara ve seslerini deneyimle.