Train Sim World: Long Island Rail Road'da Amerika'nın en yoğun banliyö tren yollarından birini ve New York City'deki tüm tren yolu zorluklarını deneyimle! Ünlü "LIRR" 7/24 çalışıyor ve her iş gününde 350.000'den fazla yolcu taşıyor. Trenleri New York City'den hareket ettirmek ve Jamaika, New York'taki Amerika'nın en yoğun raylarından geçirmek için tren yolunun modern LIRR M7 EMU'larını kontrol edeceksin. Long Island Rail Road rotası, LIRR'in New York bölgesindeki tüm ana istasyonlarını içeriyor; Penn Station, Atlantic Terminal ve Long Island City, doğuya doğru Hicksville'e uzanıyor ve büyüleyici Hempstead Branch'ı içeriyor. Toplam 26 LIRR istasyonunda bulunan New York yolcularını taşımak senin görevin. LIRR'in ana hattında ilerlerken karşılaşacağın zorlukları hayal et. İster LIRR M7'yi kontrol ediyor ol, ister yolcu ol, ister gösteriyi rayların kenarından izliyor ol; Amerika'nın en yoğun banliyö tren yolunun tüm manzaralarını ve seslerini en yoğun halinde deneyimle.