Tom Clancy’s Splinter Cell: Double Agent
GÅ OLIKA VÄGAR SOM DUBBELAGENT Upplev den stora spänningen och de ångestframkallande dilemman en dubbelagent ställs inför. Arbeta för båda sidorna och fatta avgörande beslut när NSA:s mål ställs mot terroristernas. Du väljer vem du ska stötta eller sabotera. Gör vad som krävs, bli inte avslöjad, och vinn terroristernas förtroende. Dina handlingar påverkar berättelsen och spelmekaniken direkt, vilket leder till radikalt olika slut. KLASSISKA SMYGMOMENT, UPPGRADERINGSBAR UTRUSTNING Njut av Splinter Cells klassiska smygmekanik, som förbättrats med prototyper av prylar och vapen – bland annat förbättrat mörkerseende – som kan uppgraderas baserat på dina val och dina agentförmågor. EN VÄRLD AV INTERNATIONELLT SPIONAGE Res från Shanghai och Cozumel till USA:s hjärta, där städer som New York och Los Angeles hotas av terroristernas förödande agenda. STÄMNINGSFULLA MILJÖER Utför uppdrag bland isflak under vattnet, i förblindande sandstormar och i miljöer fulla av damm och rök. Obs! Spelets onlinefunktioner stöds inte längre. Flerspelarläget och samarbetsläget fungerar inte längre.