A.I.L.A
A.I.L.A är ett skräckspel i förstapersonsperspektiv som utspelar sig i en nära högteknologisk framtid. Spela som en speltestare för banbrytande fiktiv AI och överlev intensiva skräckupplevelser som grundar sig i dina djupaste rädslor i en värld där gränsen mellan virtuellt och verklighet suddas ut… Lev dig in i fruktansvärda fasor och överlev mörka och obehagliga upplevelser skapade av A.I.L.A, grundade i dina djupaste rädslor. Överlev och undkom en sekt, lös pulshöjande pussel, utkämpa brutala strider mot medeltida zombier och annat kusligt.