MindsEye
Spela som Jacob Diaz, en före detta soldat med ett mystiskt neuroimplantat som lider av minnesförlust och flashbacks. Ge dig ut på en serie farliga hemliga uppdrag för att upptäcka ditt förflutnas hemligheter i en värld som ständigt hotas av artificiell intelligens, högteknologiska experiment, företagsspioneri, politisk korruption och en okontrollerad militär. MindsEye är en uppslukande upplevelse med en hisnande komplex berättelse, otroliga miljöer, banbrytande strider, framtidsteknik och snabba jakter.