The Evil Within Digital Bundle
"Detta paket inkluderar The Evil Within och allt säsongspassinnehåll: The Assignment, The Consequence och The Executioner. The Evil Within förkroppsligar meningen med ren överlevnadsskräck och är utvecklat av Shinji Mikami -- skaparen av den inflytelserika Resident Evil-serien -- och det talangfulla teamet på Tango Gameworks. Välgjorda miljöer, skrämmande ångest och en invecklad story kombineras för att skapa en engagerande värld som får dig att sitta som på nålar. Med begränsade resurser till ditt förfogande kommer du att kämpa för din överlevnad och uppleva djup rädsla i denna perfekta mix av skräck och action. Extrainnehållet i paketet ger spelare möjligheten att uppleva The Evil Within ur ett nytt perspektiv när de antar rollen som detektiv Juli Kidman och går in i huvudet på ett monster som The Keeper."