The Assignment
Upplev överlevnadsskräck från ett nytt perspektiv med The Evil Within: The Assignment. Detta är del ett av två i en storydriven upplevelse där spelare tar rollen som detektiv Juli Kidman, Sebastian Castellanos mystiska partner, i en story som utspelar sig samtidigt som Sebastians och som besvarar några av frågorna rörande hennes handlingar i The Evil Within. Längs vägen stöter hon på nya vedervärdiga fiender, upptäcker nya mysterier och avslöjar nya fasor. The Assignment ger fans av The Evil Within den perfekta möjligheten att få reda på detektiv Kidmans dolda agenda och hennes märkliga koppling till Mobius, den mystiska gruppen som anses ligga bakom de ohyggliga händelserna i The Evil Within.