Shenmue II
"Över havet, från ett avlägset land i öst, ska han komma ..." Ryo Hazuki anländer till Hongkong i Kina på sitt fortsatta uppdrag att hämna sin fars död och upptäcka sanningen bakom Fenixspegeln Den bästa Shenmue-upplevelsen: - Uppdaterat gränssnitt - Välj mellan moderna eller klassiska kontroller - Japanskt ljud för första gången tillgängligt för en global publik - Fullt skalbara skärmupplösningar En episk legend: - En berättelse om hämnd i stor skala - Lös mysteriet med din fars mord - En oförglömlig upplevelse Världen känns levande: - Prata med vem som helst, finkamma världen efter ledtrådar - Andra karaktärer lever sina egna liv oberoende av spelaren - Troget återskapade versioner av Japan och Hong Kong, Kina på 1980-talet - Roa dig med arkadspel, samlarföremål, ankracing, med mera Sagan börjar ... igen.