Lost Records: Bloom & Rage
Spola tillbaka till 90-talet och lev den avgörande sommaren för fyra gymnasieflickor när de knyter band genom sin växande vänskap, sitt punkband och en oförklarlig händelse som för alltid kommer att förändra deras liv. Upplev historien i två spännande delar, båda ingår! AVSÖK MYSTERIET Navigera mellan de dubbla tidslinjerna 1995 och 2022 och forma båda berättelserna, där var och en erbjuder en del av det större pusslet: de livsförändrande hemligheterna de avslöjade som tonåringar och vem – eller vad – har fört dem samman igen. Återförenade måste de pussla ihop vad som var verkligt, vad som verkligen hände då, och vad som ligger och döljer sig under ytan av Velvet Cove... FÅNGA UPP OCH KNYTA AN Få kontakt med ditt nyfunna systerskap genom verklighetstrogna interaktioner och konversationer som känns verkliga: delta i en uppslukande dialog som förändras baserat på var du tittar och vad du säger; där du kan göra saker som att avbryta och ignorera. Ta din videokamera och utforska, filma Velvet Cove och fånga essensen av dess människor, platser och prunkande natur. Filma bara för skojs skull eller försök hitta de mörka, undangömda hemligheterna. ETT NYFUNNET SYSTERSKAP Spela som Swann och lär känna dina nya vänner, var och en med sina egna liv och strider. Kom ur ditt skal och bli en del av sommarens uppror när du knyter vänskapsband med Nora, Autumn och Kat. Genom dina handlingar och ord kommer du att forma dina relationer med var och en av dem på din resa till självupptäckt. Kommer ditt band att vissna med åren eller kommer det att kännas som att du knappt var separerad alls? ETT NOSTALGISKT DRÖMLANDSSKAP I ett pittoreskt hörn av Michigan 1995 ligger den till synes sömniga lilla staden Velvet Cove. Mellan täta skogar och fridfulla sjöar är det en plats där skönhet möter det bisarra. Inklädd i ett noggrant utformat dreampop-soundtrack som blandar nostalgi och eteriska vibbar, kommer du definitivt att tycka att allt är trevligt och avkopplande...