White Day 2: The Flower That Tells Lies - Complete Edition
Natten den 14 mars 2001, exakt en dag efter händelsen på Yeondu High, återvänder fyra personer till skolan i jakt på svar på de olösta mysterier som plågar dem. Episod 1: Oroad av rykten om hennes inblandning i en annan elevs död är Jung Soo-jin fast besluten att reda ut sanningen och vinna tillbaka förtroendet från sin stora kärlek, Jang Sung-tae. Men när paret söker efter ledtrådar upptäcker de en mycket mörkare hemlighet djupt inne i skolans inre och blir byten i en obarmhärtig jakt. Episod 2: Samtidigt anländer den före detta lärarstudenten Kang Seo-yeon för att undersöka de märkliga omständigheterna kring sin fars död på skolans område. Med hjälp av sina kunskaper inom det ockulta försöker Seo-yeon att omvända en uråldrig ritual samtidigt som hon försöker undvika ett mäktigt och ondskefullt spöke som obevekligt dras till henne. Episod 3: Efter att ha gett ett löfte som inte kan brytas, letar förstaårsstudenten Yoo Ji-min efter ett sätt att ge frid åt Han Na-youngs rastlösa själ. Genom att gräva djupare i skolans tragiska historia och de komplicerade relationerna mellan dess elever, gör Ji-min en ödesdiger upptäckt som kommer att ge svar på mysterierna en gång för alla. White Day 2: The Flower That Tells Lies - Complete Edition sammanför de sammanflätade historierna från alla tre episoder tillsammans med varje släppt DLC till ett enda paket.