Mysterious Crimes Bundle
Har du någonsin undrat vad som behövs för att lösa ett fall som påstås vara omöjligt? Och vad händer om fallet har mystiska och paranormala förtecken? Nu kan du uppleva det själv i vårt Mysterious Crimes-paket! Iklä dig en härdad detektivs skor och lös olösbara mysterier, rädda de oskyldiga och hitta de ansvariga. Paketet innehåller: Crime Secrets: Crimson Lily -Stoppa den mystiska mördaren! Endless Fables: Shadow Within - Drömmar är inte vad de verkar vara. Demon Hunter: Ascendance - Avslöja museets många hemligheter!