Crime Secrets: Crimson Lily (Xbox Version)
"En privatdetektiv tvingas avbryta sin semester när ett brutalt mord sker på hotellet hon skulle bo på – istället tvingas hon göra det hon gör bäst: lösa våldsamma brott. Den enda ledtråden hon har är en mystisk papperslilja som fästs vid offrets frusna kropp. Är det mördarens visitkort? Hjältinnan får förlita sig helt på sina egna förmågor då en snöstorm blockerat vägen till hotellet. Förhör vittnen, leta efter ledtrådar och avslöja de smutsiga hemligheter som den lilla småstadens gåtfulla invånare sitter på. Var den unga journalisten Lillys tragiska död för ett par år sen en olycka eller finns det kopplingar till det mystiska mordet på hotellet? Försöker mördaren säga nåt – och i så fall vad och till vem? Snart visar det sig att den grymma historien döljer mer än man tror vid första intrycket och att inte alla på hotellet har rent mjöl i påsen. Kan privatdetektiven lyckas hitta förövaren? "