Christmas Crimes Bundle
Ge dig ut på en magisk resa full av mysterier, äventyr och julglädje med vårt exklusiva paket. Sätt din pusselförmåga på prov i jul med en hel uppsjö av tankenötter, minispel och dolda objekt-utmaningar. Lev dig in i en värld av magiska pussel och spännande berättelser som sätter fart på fantasin och roar i timmar.