Lost Grimoires Bundle
Gör en djupdykning i Lost Grimoires extraordinära värld i två uppslukande äventyr! Hjälp den unga alkemisten fullborda sin träning och avslöja sanningen om sina föräldrar, som försvann mystiskt under politisk tumult. Bli rådgivare åt huset Griff och ge dig ut på ett farligt uppdrag för att rädda prins Fern, tronens unga arvtagare, från den mörka magins käftar.