Demon Hunter: Ascendance
Du är Hector Cole: medlem i en sedan länge bortglömd orden tillika frilansande demonjägare. Som specialist på övernaturliga utredningar är du eftertraktad av de vars problem överstiger mänskligt förstånd. En sådan person är Edmund Strange, ägaren av museet för mysticism och monstrum. Nyligen försvann en besökare under mystiska omständigheter, och när alla rimliga metoder för att hitta honom misslyckats är du Stranges sista hopp att hitta besökaren innan media får nys om katastrofen. Det är upp till dig att lösa det här mysteriet och fördriva alla hemskheter, spöken och monster som hemsöker museet. Du har besegrat onskan förr, men när du anländer kan du inte låta bli att känna dig övervakad av någon... eller något.