Agent Walker: Secret Journey (Xbox Version)
Året är 1942 och Europa står i lågor. Mitt under det pågående krigets finner man ödets spjut: en mystisk artefakt som tros kunna vända krigets vindar. Agent Walker skickas till Frankrike för att hämta artefakten, men på vägen genom de makabra slagfälten ställs hon mot död, förödelse och knepiga pussel. Med hela världens framtid på spel kan hon inte ge upp. Det är bråttom. Om alliansens fiender lägger beslag på artefakten blir de mäktiga nog att utplåna världen som vi känner den. Kan agent Walker lyckas, eller är mänskligheten redan dödsdömd?