Minecraft: Deluxe Collection
SKAPA Skapa vad du vill i en oändlig värld som är unik för varje spelomgång. UTFORSKA Upptäck biomer, resurser och mobs, och ta dig fram genom att skapa i en värld full av överraskningar i detta ultimata sandlådespel. ÖVERLEV Upplev oförglömliga äventyr genom att ta dig an mystiska motståndare, utforska spännande landskap och resa till farofyllda dimensioner. SPELA TILLSAMMANS Ta del av det roliga tillsammans med vännerna, antingen på samma soffa eller långtifrån varandra, tack vare spel som är kompatibelt mellan konsol, mobila enheter och datorer. Få kontakt med miljontals spelare via communityservrar eller prenumerera på Realms Plus för att kunna spela med upp till 10 vänner på en egen privat server. UPPLEV MER Hämta spännande tillägg och världar samt snygga kosmetiska ändringar från andra skapare på Minecrafts marknadsplats. Skaffa en Marketplace Pass-prenumeration (eller Realms Plus) för att få åtkomst till över 150 världar, skal- och texture-paket och mer som uppdateras varje månad. Deluxe Collection innehåller följande bonusinnehåll utöver Minecraft: 1 600 Minecoins, fem kartor (Skyblock One Block, Hacker Tools, Pets Collection, Parkour Spiral och Original Bed Wars), tre skin-paket (Spy Mobs, Cute Anime Teens och Cute Mob Skins), ett texture-paket (Clarity), fem Character Creator-föremål och tre emotes. * Spendera Minecoins på episka och äventyrliga världar, skal och annat fantasifullt innehåll från andra skapare på Minecrafts marknadsplats.