Minecraft: Transformers
Den här episka Transformers-äventyrskartan har mer än ögat kan se! Spela som omtyckta autobotar som Optimus Prime och Bumblebee och försök att stoppa välbekanta fiender som Megatron och Starscream. Ta striderna till nästa nivå med olika blockiga vapen och samarbeta med kompisarna i kampen om frihet. Autobotar, sätt fart!