Avatar-legender
Du är Avataren, ljuset och fredens förkroppsligande, nu i Minecraft! Bemästra alla fyra elementen och lär dig nya färdigheter från både Avatar- och Korra-laget. Möt Katara, Zuko med flera medan du utför uppdrag, utforskar de fyra nationerna från succéserierna och kanaliserar din inre bändare med dina favoritkaraktärers utseenden.