Wobbly Life
Mormor har sparkat ut dig i en stor och öppen värld i hopp om att du ska SKAFFA DIG ETT JOBB! Hon skulle bli så stolt om du kunde tjäna lite pengar och skaffa ett eget hus en dag! Det är dags att börja tjäna stålar och leva ditt bästa liv i Wobbly Life! 1–4 spelare online och ett lokalt samarbetsläge på delad skärm En öppen värld full av minispel, leksaker, hemligheter och SÅ MYCKET MER Över 100 unika uppdrag och jobb med exklusiva belöningar att låsa upp, ensam eller med vänner Över 90 fordon att köra runt med (och krascha) Över 500 klädesplagg att visa upp din ostadiga stil i Oändligt mycket skoj! SKOJ, VÄNNER OCH FYSIK! Nu börjar vi utforska! Nästan allt går att interagera med – plocka upp, lek och experimentera i en värld full av prylar, minispel och överraskningar. Ha skoj med individuella uppdrag och delade äventyr med upp till 4 spelare i ett samarbetsläge online eller lokalt, allt i en fantastisk värld. MYSTERIER OCH UPPDRAG Ge dig ut på berättelseuppdrag med unika belöningar, tillfredsställande pussel och utmaningar. Avslöja den tropiska öns mysterier, bergets hemligheter och ge dig ner i dolda grottor… Wobbly Museum har förlorat alla sina artefakter! Du kanske kan hjälpa till? Köp skattkartor och lös ledtrådar för att hitta museets alla förlorade skatter och lås upp roliga belöningar. SKAFFA ETT JOBB! Gör mormor glad och skaffa ett jobb! Tjäna pengar från över 40 spännande jobb som bjuder på unika utmaningar. Från pizzabud till brandman, taxichaufför till discodansare… ditt drömjobb väntar på dig. UT I RYMDEN! Rymdprogrammet söker nya rekryter. Rymden är en helt ny öppen värld med jobb, uppdrag och hemligheter att upptäcka. Du får till och med flyga ditt eget rymdskepp – vad väntar du på? LEV DITT KNASIGA LIV! När du har fyllt på bankkontot är det dags för en shoppingrunda. Besök Pet Shop för att köpa en trogen vän, köp och lås upp över 500 klädesplagg och välj mellan över 90 olika fordon. När du har dragit in rejält med kosing kan du till och med köpa ett hus: från en trähydda till en flott herrgård – Wobbly Island har ett hem för alla! SPELA PÅ DITT SÄTT MED ARCADE MODE Vill du ta en paus från Wobbly Island? Prova Arcade Mode! Upptäck fyra nya spellägen: Trash Zone, Hide & Seek, Wobble Run och Sandbox. Alla har anpassningsbara inställningar att leka med, olika minispel och nya områden att ha skoj i!