DreamWorks Gabbys dockskåp: Klar för kalas
Anordna det bästa kalaset någonsin med Gabby och Pandis i ett spel inspirerat av Dreamworks Animations Gabbys dockskåp! Börja i pysselvärlden med Mamma-boxen och Lill-boxen, och följ sedan med Kattälvan till älvornas trädgård. Far iväg till planeten Katturnus och sväng loss med DJ Kattfnatt. Baka något smarrigt med Muffin vid Karamellklippan, dyk ner i Sjökattlantis för att jaga skatter med Sjökatten och kör genom spelrummet med Snabbolina. Ta dig an utmaningar och spela minispel på egen hand eller med vänner i det lokala samarbetsläget för att hitta grejer till kalaset och bli belönad med kläder att anpassa Gabby med. Lär dig, lek och skapa. Alla är bjudna!