Bluey: TV-spelet
Lekstunderna med familjen Heeler är nu större och bättre, med nya karaktärer, minispel, upplåsbara funktioner och samlarobjekt att upptäcka. Följ med Bluey, Bingo, mamma, pappa, hennes kusin Muffin och farbror Frans på interaktiva äventyr på välkända platser. Välj din favoritkaraktär, ta på dig en rolig dräkt och börja utforska. Spring runt i familjen Heelers hus med en bubbelhatt, vandra genom bäcken med en elegant huvudhandduk och leta efter samlarobjekt med karaktärstema, som flamingor och racketar. Det roliga slutar inte där! Klara roliga leverans- och tillverkningsuppdrag med morfar, tant Trixie och farmor för att få dräkter, leksaker, troféer och minnen till dekalboken. Lek på ett nytt sätt och upptäck de nya reglerna för Håll den uppe, Jakten på Chattermax och Inte nudda golv. Spelet är verkligen inte svårt – med enklare sätt att interagera och snabb åtkomst till menyn där man hoppar mellan lekar får alla en roligare upplevelse, även de med små händer. Spela på egen hand eller i samarbetsläget och upplev glädjen i Blueys värld med dina nära och kära.