Let's Cook Together 2
Ge dig ut på en gripande samarbetsresa för att rädda planeten och dess mat från Nutri Inc.s regim – en mäktig grupp noll-avfall galningar som försöker förvandla livet på jorden till en smaklös dystopi. Bli en Ohmie, medlem i Weldon Ohms motståndsrörelse som försöker befria världen från Nutri Incs mat- och tankekontroll.