Minecraft: Svampbob biomer
Är ni redo, barn? Undervattensvärlden i SpongeBob är nu en dynamisk Minecraft-värld där varje biom återskapas med anpassad generering! Besök Jellyfish Fields, Bikini Bottom, Kelp Forest och mycket mer. Ät Krabby Patties, rid på sjöhästar, använd spatlar för att slåss och tillverka din egen Krusty Armor! Häng med välbekanta SpongeBob-karaktärer och ta dig an den flygande holländaren!