Beat 'Em Up Bundle
Double Dragons Gaiden: Rise of the Dragons Double Dragon-bröderna återvänder i detta roguelit-nytillskott till den ikoniska beat 'em up-klassikern. Varje genomspelning är en chans till action. Börja med 2 av 4 startkaraktärer eller lås upp ytterligare 9 karaktärer, var och en med sina egna specialrörelser och spelstilar. Override 2: Super Mech League Det gigantiska robotfightingspelet gör en mekaniskt superladdad comeback i Override 2: Super Mech League! God of Rock God of Rock har samlat universums bästa musiker för att göra upp om musikalisk överlägsenhet. Slåss i takt med musiken genom att träffa noter i takt med låten och avfyra harmoniska attacker mot motståndare i denna tävlingsinriktade taktfulla spelhybrid.