Double Dragon Återuppliva
Double Dragon-serien har definierat belt-scroll action-genren sedan den kom till arkaderna 1987. Nu återvänder den som Double Dragon Revive, tack vare passionerat stöd från retrospelsfans genom åren! Förnyad, stilren karaktärsgrafik! Se dina favoriter från arkadernas guldålder återskapade i modern 3D-grafik. Mäktiga fiender från deras förflutna återvänder för att möta Lee-bröderna. Den ultimata belt-scroll action-upplevelsen! Spelaren rör sig horisontellt över skärmen för att besegra fiender i denna älskade genre. Upplev samma enkla och intuitiva spelupplägg, med kontroller och balans förfinade för den moderna eran. Den noggrant utformade upplevelsen, övervakad av personal med erfarenhet från Arc System Works fightingspeltitlar, gör det lätt för nya spelare att bli försjunkna omedelbart. Spännande, strategisk action! Striden kräver anpassning och variation, mer än bara knapptryckande. Dyk ner i strategin genom att lära dig fiendens mönster och hitta de mest effektiva attacktidpunkterna. Plocka upp vapen spridda över banorna och utnyttja områdets trick för att få övertaget i striden!