Shovel Knight Dig
När Drill Knight och hans elaka grävgäng spränger bort Shovel Knights fridfulla campingplats och stjäl hans byte får han plocka fram sin pålitliga spade och börja gräva ifatt dem! Möt nya vänner och fiender, besök märkliga platser och utrusta dig för att se till att inte hela landet kollapsar under dina fötter! Hoppa, hugg och gräv dig fram i en föränderlig avgrund full av mysterier i Shovel Knight Dig, ett helt nytt Shovel Knight-äventyr!